В головному офісі Суспільного відбувся тренінг «Медіапроєкт: від ідеї до впровадження» для представників та представниць об’єднань нацменшин.

 

В головному офісі Суспільного відбувся тренінг «Медіапроєкт: від ідеї до впровадження» для представників та представниць об’єднань нацменшин.

Учасники напрацьовували власні ідеї медійних проєктів, які зможуть представити вже цієї весни на пітчингу та отримати мільйон гривень на їхню реалізацію.

Захід організувала Академія суспільного мовлення спільно з проєктами Ради Європи «Європейський Союз та Рада Європи працюють разом для підтримки свободи медіа в Україні» й «Захист національних меншин, в тому числі ромів та мов меншин в Україні».

Суспільне мовлення має слугувати громадськості в усьому її різноманітті, і меншинам зокрема, які можуть не мати доступу до послуг на комерційному ринку. Також суспільне мовлення має надавати можливості різним соціальним групам (культурним, мовним, національним, релігійним та іншим) отримувати та розповсюджувати інформацію, виражати себе та обмінюватися ідеями.

Держави-учасниці Ради Європи, Україна зокрема, повинні вжити заходів для покращення доступу до медіа для осіб, які належать до національних меншин, а також для сприяння просуванню толерантності та розвитку культурного плюралізму.

Текст та фото: фб Медійні проекти Ради Європи